
پایان سال نود و نه، سال انزوا، سال مونولوگهای بیپایان با درون خودمون، سال اعصابخردیهای کوچیک توخونهای، سال به هم ریختن برنامهها، سال آشتی با اینترنت، سال دوستیای مجازی و سال کرونا مبارک!امیدوارم سال دیگه این موقع نیام بگم صد رحمت به نود و نه.حالتون چجوریه اول امسال؟ عجیب حس میکنم واقعا بهتر از پارساله + نوشته شده در پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ ساعت 22:37 توسط محمد فرجی نوغانی | بخوانید...
ادامه مطلب