قرنطینه، دلیل دوری و دوستی

خرید بک لینک

کرونا خیلی چیزا به همهمون یاد داده. یکی از چیزایی که من ازش یاد گرفتم این بود که ما آدما زیادی نمیتونیم همدیگه رو تحمل کنیم. نزدیکی زیاد باعث دعوا میشه. ما انسانها که حیوانهای ناراضی هستیم وقتی بیشتر از چند ساعت کنار هم باشیم، وقتی بیشتر از حد معمول با هم صحبت کنیم، وقتی بیش از حد معمول چت کنیم، دعوامون میشه. شایدم من بلد نیستم. شایدم این منم که هنوز خیلی راه دارم تا بالغ شدن.

حوصلۀ بحثای فلسفیو ندارم، وگرنه خودمو تحلیل روانشناختی-فلسفی میکردم تا ببینم عیبم از کجاست؟

شما چی فکر میکنید؟ ما آدما زیادی نمیتونیم تحمل کنیم همدیگه رو؟

کاش به عنوان اولین مطلب تو سال 99 چیزی بهتر برای ارائه داشتم.

به جای شعر (1)...

ما را در سایت به جای شعر (1) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 9:06

صفحه بندی