پایان سال نود و نه، سال انزوا، سال مونولوگهای بیپایان با درون خودمون، سال اعصابخردیهای کوچیک توخونهای، سال به هم ریختن برنامهها، سال آشتی با اینترنت، سال دوستیای مجازی و سال کرونا مبارک!
امیدوارم سال دیگه این موقع نیام بگم صد رحمت به نود و نه.
حالتون چجوریه اول امسال؟ عجیب حس میکنم واقعا بهتر از پارساله
ما را در سایت به جای شعر (1) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89