پایان سال انزوا مبارک!

خرید بک لینک

پایان سال نود و نه، سال انزوا، سال مونولوگهای بیپایان با درون خودمون، سال اعصابخردیهای کوچیک توخونهای، سال به هم ریختن برنامهها، سال آشتی با اینترنت، سال دوستیای مجازی و سال کرونا مبارک!

امیدوارم سال دیگه این موقع نیام بگم صد رحمت به نود و نه.

حالتون چجوریه اول امسال؟ عجیب حس میکنم واقعا بهتر از پارساله

+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ ساعت 22:37 توسط محمد فرجی نوغانی  | 

به جای شعر (1)...

ما را در سایت به جای شعر (1) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 5:58

صفحه بندی