خستهام

خرید بک لینک

از نالهکردن متنفرم اما واقعا الان خستهام. چرا باید انقد همهچی داغون باشه؟ پول و دغدغههای شخصی و نگرانی برا خونوادت و خرجای بیخودی یهویی که درست میشه و دغدغۀ اینترنت و ناامنی تو کار و . . .

شما چطورید؟

اصن امیدی دارید به آینده؟

ده سال دیگه رو نمیگما، همین سال بعد، نه حتی، همین فردا، امیدی دارید به زندگیتون؟

+ نوشته شده در جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 21:40 توسط محمد فرجی نوغانی  | 

به جای شعر (1)...

ما را در سایت به جای شعر (1) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 5:58

صفحه بندی