از نالهکردن متنفرم اما واقعا الان خستهام. چرا باید انقد همهچی داغون باشه؟ پول و دغدغههای شخصی و نگرانی برا خونوادت و خرجای بیخودی یهویی که درست میشه و دغدغۀ اینترنت و ناامنی تو کار و . . .
شما چطورید؟
اصن امیدی دارید به آینده؟
ده سال دیگه رو نمیگما، همین سال بعد، نه حتی، همین فردا، امیدی دارید به زندگیتون؟
ما را در سایت به جای شعر (1) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143